Ik heb een vraag over een product. Hoe kan ik het beste contact opnemen?

U kunt gebruik maken van onze WhatsApp Klantenservice: 0687750235
U kunt een mail sturen naar: info@itsmyattitude.nl
Onze klantenservice helpt je graag verder, wanneer je een vraag, klacht of opmerking over een online bestelling hebt zijn wij ook telefonisch bereikbaar op nummer: 0687750235

 

 


Kan ik ook vanaf een mobiel apparaat bestellen?

Natuurlijk kun je bij ons ook iets vanaf je tablet of smartphone bestellen. Bezoek onze shop www.bloggercollection.nl vanaf je mobiele internetbrowser. De site wordt automatisch geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.

 


Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?

Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens beschermd tegen ongeoorloofde toegang en manipulatie.

 


Kan ik binnen het betalingsproces terugkeren naar vorige stappen?

Binnen het betalingsproces kun je op elk moment afzonderlijke stappen teruggaan. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen.

 


Welke stappen moeten doorlopen worden alvorens een bestelling definitief is?

Wanneer u vanuit de winkelmand naar de afrekenpagina navigeert, kunt u uw contactgegevens invoeren, uw winkelwagen bekijken en de betaalmethode selecteren. Wanneer u onze website verlaat om een betaling te doen via onze partner Mollie en deze betaling succesvol is, is de bestelling bij ons definitief. 

 

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?


Wij leveren onze producten in Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje en Duitsland. 

 

Met welke betaalmethodes kan ik afrekenen?

U kunt bij ons betalen met de volgende betalingsmethodes:

 


IDeal (Mollie) (ideaal om direct uw betaling via uw eigen bank te kunnen voldoen) (gratis)
Creditcard: Visa, Mastercard.
Bancontact
Belfius
So-Fort Klarna 

 

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling waarin naast de door jou geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je onze klantenservice bereiken via
info@itsmyattitude.nll en telefonisch of via Whatpsapp op het nummer 0623322937 (ma t/m vr,09:00 uur – 17:00 uur) of via de online chat op facebook (indien beschikbaar). 

 

Hoe weet ik wanneer mijn pakket aankomt? 

U ontvangt een track en trace code. De levertijd van onze producten is 1-3 werkdagen. 
Gebruik uw postcode en barcode om uw pakket in de gaten te houden. Zo weet u wanneer het zijn eindbestemming bereikt! Dat kan eenvoudig online. 

 


Hanteren jullie verzendkosten?

Ja tot 50,- zijn onze verzendkosten 4,95. Boven de 50,- zijn onze verzendkosten gratis.

 

Ik heb mijn pakket ontvangen en wil het graag terugsturen. Hoe moet ik retourneren en wanneer ontvang ik mijn geld terug op mijn rekening? 

 

Natuurlijk mag je het artikel retour sturen als je niet tevreden bent. 

 

In het ontvangen pakket zit naast de factuur standaard een retour formuier. Vul vervolgens het retourformulier zo volledig mogelijk in. Verpak de kleding samen met de pakbon en breng het pakket naar een Post.nl punt. (Primera / Bruna ) Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Voor overige vragen kunt u altijd een mail sturen naar: info@itsmyattitude.nl